Zaytung.Com Zaytung.Com
Zaytung
Uzun uzun yaz
BLOG

Sokak Kedilerinden, Arkası Flu Dayıoğluna... Profesyonel Fotoğrafçılığa Giden Çileli Yolun 5 Temel Aşaması

-> Erdoğan: ''Dolardaki bu küstah artışa karşı dik duruşumuzu göstermek için cuma günü Yenikapı'da bir miting yapacağız...''
-> Istanbul büyükşehir belediyesi yeğen ve torunlardan gelen yoğun talep üzerine, 60 yaş üstü akıllı telefon kullanıcılarına,konum atma kursları düzenleyecek..
-> Özlenen kareler: AKP ve CHP'nin rakip milletvekili adayları Barış S.(18), Veli K.(18), playstation salonunda bir araya gelerek oyun oynadılar...
-> Koyunden İstanbul'a kaçıp yırtmayı planlayan Naim Perdeci(19), özel güvenlik sertifikasını alarak hayallerine bir adım daha yaklaştı...
-> WhatsApp'tan görüntülü aramayı öğrenen dayı dehşet saçtı. Ayrıntılar geliyor....
FOTOHABER

Erdoğan’a oy vereceğini açıklayan İzmir’li tek seçmeni bulan Yeni Şafak Web Editörü 2018 Pulitzer ödülüne aday gösterildi...

Galatasaray'ın efsane futbolcusu Suat, bir grup saç tarafından ele geçirildi...

ASTROLOJİ

KOÇ (21 Mart - 20 Nisan)

Maddi konularda iyileşmeler yaşanabilir. Yani genel olarak böyle bir olasılık var. Bazı insanların başına geliyor, duyuyoruz. Umudunuzu yitirmeyin... devam...

Deadpool 2 (Kırmızılar giymiş alınan oynar, deste zülüflerin telinen oynar...)

Yavuz Bingöl, Türkiye'nin Batı'dan daha özgür olduğunu iddia etti: ''Orada yere tüküremezseniz, burada tükürüyorsunuz...''

"Karşımızda Türkiye'nin Batı'dan daha özgür olduğunu savunmaya çalışan bir insan var. Bulabildiği her örneğe saygıyla yaklaşmalıyız bence... "

En Büyük Başarısı İlkokul 3'te İl Geneli Kompozisyon Yarışması 2.'liği Olan Ayvaz Kurtbel (40), Ligdeki 21. Şampiyonluğunu Kutluyor

Yozgat'ın Sorgun İlçesi'nde yaşayan 16 yıllık devlet memuru Ayvaz Kurtbel(40), yaşadığı ilçeden askerlik dışında neredeyse hiç çıkmamış olmasına rağmen bütün rakiplerini geride bırakarak Süper Lig'de 21. kez şampiyon olmanın gururunu yaşıyor. devamı...

Erdoğan'dan erken seçime yeşil ışık: ''Benzin 10 lira olmadan yapalım şunu, konvoya bütçe yetişmeyecek...''

Kapital 3. Cilt'ten, Aşiretler Raporu'na... 14 Şubat'ta Sevgiliye Hediye Edilebilecek Birbirinden Anlamlı 7 Kitap

Zaytung Zone

''Amaaan şimdi eve gidip kim yemek yapacak?'' şeklinde düşünen takipçilerimizi diğerlerinden bi tık daha fazla seviyoruz, dürüst olalım...

Birinden bahsediyordun ya n'oldu o iş?

Yeni Türk Yapımı Oyun Geliyor : Future Army

800 Dolarlık Birikimi Sayesinde Her Gün Sigara Parasını Bedavaya Getiren Yavuz Aycan, Ekonomideki Gidişattan Memnun...

Birikiminin tamamını Türk Lirası karşısında günde ortalama yüzde 2 civarında değer kazanan ABD Dolarına yatıran Yavuz Aycan, ekonomideki gidişattan memnun. 800 dolarlık birikimiyle günlük 10 ile 20 TL arasında gelir elde eden genç mühendis, oturduğu yerden günlük bir paket sigara parasını çıkardığını belirtirken, piyasadaki kötümser havaya ise anlam veremediğini kaydetti. devamı...

Beyaz Show'un Yayından Kaldırılması Üniversiteleri Vurdu: Tek Aktivitesi Programa Otobüs Kaldırmak Olan Yüzlerce Kulüp Kapanma Noktasında...

Beyaz Show'un yayından kaldırılması, yüksek öğretimde sarsıntıya yol açtı. Karara özellikle taşra üniversitelerinden tepki yağarken, sene içinde tek aktivitesi Beyaz Show'a otobüs kaldırmak olan yüzlerce üniversite kulübü kapanma tehlikesiyle karşı karşıya...devamı...

Tek-tip ve Bedelli Askerlikle İlgili Gerçekten Çok Önemli Bazı Gelişmeler Oldu

KOÇ (21 Mart - 20 Nisan)
Kimseye minnet etmeden, kendi tırnaklarınızla kazıyarak hayatta geldiğiniz şu nokta sayesinde, benzer düşüncelere sahip diğer insanlar için cesaret kırıcı bir örnek olmaya devam edeceksiniz...

BOĞA (21 Nisan - 21 Mayıs)
Cumhurbaşkanlığı'na adaylık için 100.000 imza gerektiğini zaten biliyorsunuz. Oturduğunuz apartmandan atılmak için sadece 32 imza gerektiğini ise bu hafta öğreneceksiniz...

İKİZLER (22 Mayıs - 21 Haziran)
Sevgili ikizler, sizi sadece siz olduğunuz için seven tek kişi babaanneniz. O da biliyorsunuz Alzheimer'dan mustarip. Allah bilir kim sanıyor sizi...

YENGEÇ (22 Haziran - 23 Temmuz)
Artık havalar ısındığına göre Suadiye'deki apartmandan Büyükada'daki yazlık konağa geçmenizin vakti de geldi demektir. Nasıl bir hayat yaşıyorsunuz lan siz? Nereden geliyor bu değirmenin suyu?!

ASLAN (24 Temmuz - 23 Ağustos)
Sevgili aslanlar size zahmet kan grubunuzu yorum olarak paylaşımın altına yazabilir misiniz? Biz şimdiden buradan duyurusunu yapalım, Cuma'ya kadar anca bulunur zaten. Evet arkadaşlar, Kartal Devlet Hastanesi Acil Servisi'nde yatmakta olan...

BAŞAK (24 Ağustos - 23 Eylül)
Duygusal dünyanızda yaşadığınız gel-gitler yüzünden önümüzdeki hafta çevrenize zarar verebilirsiniz. Şimdi tabii astroloji bölümü olduğumuz için bu haberi böyle veriyoruz ama 3. sayfada "cinnet geçiren genç dehşet saçtı" şeklinde yer alacak...

TERAZİ (24 Eylül - 23 Ekim)
Arkadaşlarınızdan gelecek destek ve önerilerle daha güçlü hissedecek, cesur adımlar atacaksınız. Ancak işler boka sardığında hiçbiri yanınızda olmayacak. 'Abi olur mu? Ben sana öyle mi dedim ya?' diyecekler. Haberiniz olsun...

AKREP (24 Ekim - 22 Kasım)
Bebekken ayağınızı ağzınıza götürebiliyordunuz. Şimdi duşta göbeğinizden ayağınızı göremiyorsunuz. Büyümek istememeniz çok normalmiş...

YAY (23 Kasım - 22 Aralık)
En büyük korkunuz, bu kokuşmuş sistemin çarklarından biri olmak. Ancak endişelenmeyin, kokuşmuş sistemin en büyük korkularından biri de çark olarak size muhtaç kalmak...

OĞLAK (23 Aralık - 20 Ocak)
Şişman değil de iri kemikli olduğunuz yönündeki iddialar, bu hafta çektireceğiniz röntgenle birlikte tamamen tarihe karışacak. Röntgen de bir trafik kazasıyla falan ilgili ama o kısım şu an için önemsiz...

KOVA (21 Ocak - 19 Şubat)
Yakın çevrenize karşı yaptığınız "abi bu tamamen doğal bi şey, bir çok ülkede de serbest zaten" savunması İstanbul Emniyeti Narkotik Şubesi ekipleri üzerinde de işe yaramayacak...

BALIK (20 Şubat - 20 Mart)
Sevgili Balıklar, Türkiye'de yaklaşık 7 milyon kişisiniz. Hepiniz 1'er lira verseniz aslında çok daha güzel şeyler yazılabilir sizin burca. Bunu bi düşünün...


facebook'ta Paylaş twitter'a Yolla Allah'a Havale Et

 

Önceki Haftalar:

23.4.2018

KOÇ - Sevgili koçlar, doğru insan maalesef o değil. Bir an önce aklınızı başınıza toplayın ve çok da uzatmadan ayrılık kararını verin. Çeyrek altın olmuş 300 lira, bir düğün daha çıkartmayın başımıza....

16.4.2018

KOÇ - Haftaya her zaman olduğu gibi disiplinli ve ciddi başlıyorsunuz. Bunların herhangi bir işe yaramadığını fark etmeniz çarşambayı buluyor. Perşembe hafif bir depresyon, cumadan itibaren de giderek laçkalaşan tavırlar, bi boşvermişlik, bi adamsendecilik...

8.4.2018

KOÇ - Bu hafta sağlığınıza dikkat edin, özel hayatınıza biraz daha özen gösterin ve bilhassa iş hayatınızda disiplini elden bırakmamaya çalışın. Zaten formül aşağı yukarı bu yani; artık bi yere mi yazarsınız naparsınız ama çok rica ediyoruz şunu her hafta her hafta söyletmeyin bize...

1.4.2018

KOÇ - Aşık olduğunuz kişinin de size karşı boş olmadığını öğrenerek büyük bir sevinç yaşayacaksınız. Yine de eş dost çevresinde sizden "yoklukta gider" şeklinde bahsediyor olması, ilişkinizin geleceği konusunda bazı soru işaretleri doğurabilir...

26.3.2018

KOÇ - Sırtınızda gitarla otostop çeke çeke Avrupa'yı dolaşacak insandınız, Uranüs bi geriledi, apartman toplantısında ısı pay ölçer kavgası verir hale geldiniz. Yazık oldu size...



Sıradaki Haberler:

(12.5.2018)

Yavuz Bingöl, Türkiye'nin Batı'dan daha özgür olduğunu iddia etti: ''Orada yere tüküremezseniz, burada tükürüyorsunuz...''

"Karşımızda Türkiye'nin Batı'dan daha özgür olduğunu savunmaya çalışan bir insan var. Bulabildiği her örneğe saygıyla yaklaşmalıyız bence... "

Elif Bostanlı, Akademisyen


Diğer yorumlar ->

(3.5.2018)

Facebook, sevgili bulma özelliğini kullanıma sunmaya hazırlanıyor...

"Çok güzel. Dayımla orada da eşleşmek için şimdiden sabırsızlanıyorum..."

Fatih Tunahanlı, Mimar


Diğer yorumlar ->