Zaytung.Com
Zaytung
Uzun uzun yaz
SİNEMA

Yönetmen Dosyası II: 3-5 Cümle ile Birtakım Avrupalı Yönetmenler, Önemli Filmleri, Sinema Anlayışları, İsimlerinin Doğru Okunuşu...

-> Dün tüm Türkiye tarafından tanınıp bugün reklam ajansıyla mahkemelik olan yazılım firması Peak'in yarın da konkordato ilan etmesi bekleniyor...
-> Ekonomiye kaynak yaratmak amacıyla zarar eden tanzim satış noktalarının özelleştirilmesi için çalışmalara başlandığını belirten Cumhurbaşkanı Erdoğan: ''Devletin işi manavlık yapmak mıdır?''
-> Bandırmaspor'da kadro dışı kalan sol kanat oyuncusu Tuncer Yumak, DSP ile görüşmelere başladığını KAP'a bildirdi...
-> E-Tanzim'den 3 Kg Patlıcan, 2 kilo Salatalık sipariş veren Ankaralı D.S.(38), teslim aldığı kargonun içinden 2. el ipad çıkması üzerine sinir krizi geçirdi...
-> Erdoğan: ''Eyüp Sultan'da güvercin yemini de biz satacağız...''
FOTOHABER

AKP, bedava gıda hizmeti verecek olan turuncu konteynerları basına tanıttı...

Cumhurbaşkanı Erdoğan, muhalefete yüklendi: ''Ben olsam sırf şu fotoğraftan en az 5 seçimlik malzeme çıkarırdım. Bunlar bunu bile yapmaktan aciz...''

BLOG

Yeni Başlayanlar İçin: Kedi

HALKIN SESİ

Bakan Mevlüt Çavuşoğlu'nun ALES'te sonuncu olan akrabası yüksek lisansı kazandı, mahkeme puan listesine erişimi engelledi...

"Gerçekten utanç verici bir olay. Benim dışişleri bakanı akrabam olsa şimdi Miami'de konsolostum. Böyle bir vizyonsuzluk olamaz..."
ASTROLOJİ

KOÇ (21 Mart - 20 Nisan)

Bu hafta gecikmiş kredi kartı borcunuz için günlük faiz uygulandığını hatırlatan banka SMS’ine "Faiz ayaklarımın altındadır" yazarak yanıt vereceksiniz. Eğlenceli bir fakirsiniz… devam...

İngilizce'de de akıcı bir şekilde boş konuşabilen Berat Albayrak, piyasalara güven verdi...

Kadro Dışı Kalan Benzia, Kenarda Seri Unfollow'lara Başladı...

devamı...

2019'dan ne bekliyorsunuz?

Kapital 3. Cilt'ten, Aşiretler Raporu'na... 14 Şubat'ta Sevgiliye Hediye Edilebilecek Birbirinden Anlamlı 7 Kitap

Zaytung Zone

''Amaaan şimdi eve gidip kim yemek yapacak?'' şeklinde düşünen takipçilerimizi diğerlerinden bi tık daha fazla seviyoruz, dürüst olalım...

Popmundo: Maceralar

Kar Yüzünden Türkiye'yle Bağlantısı Kesilen Köylüler, Yolu Açmaya Çalışan Ekiplere Saldırdı: ''Rahat bırakın lan bizi''

Yoğun kar yağışı nedeniyle 3 gündür Türkiye ile bağlantısı kesilen Ağrı’nın Diyadin İlçesi'ne bağlı Karabucak köyü sakinleri, yolu açmaya gelen karayolları ekiplerine saldırdı. “Açma dedikçe açıyorsunuz. S…. gidin lan burdan” nidaları eşliğinde, taş ve sopalarla kar küreme araçlarını tahrip eden köylüler, en azından birkaç ay ülkeyle ilgili herhangi bir şey öğrenmeme konusundaki kararlılıklarını gözler önüne serdiler.   devamı...

Fırsatçı Olmayıp Tanzimlerle Aynı Fiyatlara Satış Yapması Beklenen Aycan Market, Mahalleyi Vergiye Bağladığını Açıkladı...

İstanbul Avcılar'da faaliyet gösteren Aycan Market, mahalleliden gelen tanzimlerle aynı fiyatları uygulaması yönündeki talebi değerlendirebilmek için radikal bir karara imza attı. Kira, fatura vergi, maaş gibi dertleri olmayan ve zararına satış yapan tanzimlerle rekabet edebilmesidevamı...

İç Savaş ve Kıtlık Yüzünden Nüfusu 117 Kişiye Düşen Afrika Ülkesi, Göçmen Alımına Başladı

Blog

Karşı Cinse Selam Bile Veremeyenler İçin: Konuşma Gerektirmeyen 10 Enfes Alternatif

İşte o karşınızda! Yanına gidip söyleyeceğiniz bir tek söz, sıcak bir 'selam' (ya da duruma göre 'pardon ateşinizi alabilir miyim?' falan) belki de size hayat boyu sürecek bir mutluluğun hadi bilemedin en kötü ihtimalle bi kaç gün sürecek bir seks hayatının kapılarını açacak. Ama yapamıyorsunuz! Elin oğlu/kızı bülbül gibi şakırken siz mal gibi kalıyor, uzaktan kaçamak bakışlarla yetiniyorsunuz.

Olsun. Napalım, Allah da sizi böyle yaratmış. Zaten şunun şurasında insanoğlu konuşmaya başlayalı 5-10 bin yıl ancak oldu ama onun öncesinde de bir şekilde çiftleşmeyi başarıyorduk. Demek ki bu işin tek yolu bu değil. Peki başka ne yapılabilir? Bu hafta sizler için bu soruya yanıt aradık... 

 

1. İşaret Dili

Hem sizi konuşma derdinden kurtaracak hem de karşı cinste acıma hissi uyandırarak olaya 1-0 önde başlamanızı sağlayacak ilk şey işaret dilidir. Baktınız öyle de olmuyor en azından hızlıca hareket çekip kaçma şansı da yakalarsınız. Bu sayede öfkeniz içinizde kalmaz.


İşaret dili, doğuştan itibaren genlerinizde kayıtlıdır...
 

2. Görücü Yollayın

Evet belki biraz domestik, belki biraz geçmişte kalmış bir uygulama fakat neden olmasın? Çok değil daha bir kuşak önce çiftlerin birbirlerini ilk kez nikahta gördüğü örnekler var. Zaten nikahı atlattınız mı gerisi kolay, ömür boyu konuşmasanız da olur. Bilakis özellikle konuşmayan eş arayan milyonlar var dışarıda.
 

3. Cinsiyet Değiştirin

Aynı cins olunca konuşmakta zorlanmıyorsunuz madem, denemeye değer. Bazı şeyler yitirseniz de belki de ömür boyu sürecek bir dostluğun temellerini atacaksınız kim bilir? Ameliyatlar artık çok kolaylaştı, boğaz kültürü alır gibi iki dakikada hallediyorlar. Korkacak hiçbir şey yok.
 

4. Beden Dili Kullanın

Bedeninizle yapacağınız her hareket karşı cinsin bilinçaltında aslında bir şey anlatır. Fakat tek tek onların ne olduğunu bulmak, ezberlemek, tam o bakarken denk getirmek falan çok zor. O nedenle ilkokulda yaptığınız gibi yapın, saç çekin, tükürüp kaçın, ufak küfürler edin, sırasını kapın ve en önemlisi arada bir ittirin. Onun dikkatini nasıl çektiğinize siz bile inanamayacaksınız. 


Batılı anlamda ilk beden dili
 

5. Hayvanların Aşk Danslarını Gözlemleyin

Dünya üzerinde konuşan tek tür biziz fakat türlerin tamamı üremeye çok afedersiniz cayır cayır devam ediyor. Demek ki bu işin tek yolu konuşmak değil. Geçin sevdiceğinizin karşısına ayıların kış uykusundan uyanıp yemek ve eş ararken hareketleri yapın, Mart ayında kedileri gözlemeyip onların çıkardıkları sesleri taklit edin, Tavus kuşunun tüylerini kabartarak yaptığı bir şey var, bi yerlerden tüy ayarlayıp onu yapın. Bir sürü belgesel kanalı var bakın işte birine. İçgüdülerine engel olamayacak ve derhal yanınıza yanaşacaktır.


Aşk dansı (Temsili)
 

6. Sosyal Medyayı Kullanın

Bir şekilde söz konusu şahsa ait sosyal medya hesaplarını bulduysanız yapmanız gereken şey çok basit. Ne paylaşıyorsa beğenin, "Günaydııııın" bile yazsa rt edin, fav'layın. O kadar emojiyi boşuna koymadılar oraya? Sırayla hepsini birden gönderin. Eşek değilse derdinizi anlayacaktır zaten. Araştırmalar bunun yeterince uzun ve ısrarlı bir şekilde yapıldığında ya block'lanmayla ya da "Pardon derdiniz ne acaba?" sorusuyla karşılandığını gösteriyor. Soru gelirse panik yapmadan sadece bir ":)" yollayın. Karşı taraf sizin sevimli bir deli olduğunuzu düşünecek, acımayla sempati arasında bir duyguyla yaklaşacaktır. Ne oldu? Beğenmedin mi? Az önce varlığından bile haberi yoktu ya ibiş!


Sözün bittiği yer...
 

7. Atadan Kalma (Ama çok uzak atadan) Yöntemleri Kullanın

Söyleyeceklerinizi bir kağıda yazıp boş bir şişeye koyun ve sahilden denize atın. Karşınızdaki gerçekten sizin kısmetinizse; o şişe, bir biçimde onu bulur. Neticede insanlar ıssız adalardan kurtulma şanslarını bunu bağladılar, yeri geldi canlarını emanet ettiler. Biraz vakit alabilir fakat iyi yöntemdir hiç endişelenmeyin.


90'lara kadar da işe yarıyormuş aslında...
 

8. Portatif Bir Paravan Edinin

Evet evet şu evlilik programlarında kullanılanlardan söz ediyoruz. Hangi marangozun atölyesine gitseniz size oracıkta yapar teslim eder bir tane. Katlanır olmasına dikkat edin ki her yere götürebilesiniz. Büyük aşkınızı gördünüz yerde hemen yanına oturun ve paravanı açın. O perdenin arkasından nasıl bülbül gibi şakıdığınıza hayret edeceksiniz.


Paravan için en yakın sağlık ocağına başvurabilirsiniz...
 

9. Telepatik Güçlerinizi Devreye Sokun

Telepati, bireyler arasında bilinen beş duyunun yardımı olmaksızın gerçekleşen bilgi aktarımıdır. Henüz bilimsel olarak varlığı kanıtlanamamış olsa da işe yaradığını söyleyenler var.  Ha, hoşlandığınız kişinin telapatik güçleri ne alemde, sizin yolladığını sinyalleri alabilir mi? O kısmı biraz şey evet… Neyse siz uzun uzun deneyin, telsiz sinyali gibi bir şeyse bu meret o olmasa da başkası duyar cevap verir belki. Uzay boşluğuna radyo sesleri yollayan bir türüz neticede, kısmet…


Lisede bi kız vardı onun peşinden girdik biz de bu işe, olay x-men'liğe kadar vardı...
 

10. Eşeysiz Üreme Konusundaki Bilimsel Çalışmalara Katılın

Durum her şeye rağmen iyice umutsuzsa geleceğiniz nokta bu. Kendinize hayrınız olmadı bari bilime bir faydanız olsun…


Bakma yine en rahat bunların kafası...

 


facebook'ta Paylaş twitter'a yolla Allah'a havale et

Sizin Yorumlarınız:

Sıradaki Blog İçerikleri:

Sıradaki Haberler:

(5.2.2019)

Bakan Mevlüt Çavuşoğlu'nun ALES'te sonuncu olan akrabası yüksek lisansı kazandı, mahkeme puan listesine erişimi engelledi...

"Gerçekten utanç verici bir olay. Benim dışişleri bakanı akrabam olsa şimdi Miami'de konsolostum. Böyle bir vizyonsuzluk olamaz..."

Mert Maysallar, İşsiz


Diğer yorumlar ->

(10.1.2019)

Meclis Başkanlığı'ndan neden istifa etmediğini açıklayan Binali Yıldırım: ''Seçim siyasi bir faaliyet değildir...''

"Çıkıp açık açık 'İstifa mistifa etmiyorum mk, yiyorsa YSK adaylığımı düşürsün hadi' dese daha mi iyi? Adam yine efendice, iyi kötü bir açıklama yapmaya çalışıyor. Bi şeyi de beğenin..."

Tuncer Sağlıca, Taksici


Diğer yorumlar ->