Zaytung.Com
Zaytung
Uzun uzun yaz
SİNEMA

İzlemeyeni Dövüyorlar: Netflix'in Toplama Animasyon Dizisi 'Love, Death & Robots'...

-> Sabah gazetesi yönetimi, Güldür Güldür ekibinden Bilal Koçyiğit'e genel müdürlük teklif etmeye hazırlanıyor.
-> Türkiye, ucu kendilerine dokunuyor diye 11 yaşındaki çocuğun öldürülmesini örtbas edebilen AK Parti'nin sahte seçim broşürü bastırmasına şaşırıyor. Birazdan...
-> Başakşehir'e kardeş geliyor: Ankara Büyükşehir Belediyesi tarafından Beka Juniors adında futbol kulübü kuruldu...
-> Devlet Bahçeli, Cumhur İttifakı'na oy veren vatandaşlar arasından çekilecek kura ile belirlenecek 1000 kişiye Bekaa Vadisi'nde piknik müjdesi verdi....
-> Facebook'ta ruhsatsız video izleme partisi düzenleyen 560 kişi hakkında soruşturma başlatıldı...
FOTOHABER

A Haber: ''Çomağı hazırladıysanız biz geldik...''

Pozantı Belediyesi'nden duyuru: ''Renkleri aynı olduğu için pazar arabası diye evine zabıta memuru götüren vatandaşlarımız lütfen geri getirsin...''

VİDEOHABER

Erdoğan: ''İyi ki ekonomi göçtü de daha pahalı bir şey dağıtamıyoruz ha. Allah muhafaza...''

HALKIN SESİ

Mansur Yavaş davasında adı geçen ve AKP'nin 'Saygın bir iş adamı' olarak destek çıktığı kişinin sahtecilikten sabıkalı, çocuk istismarından yargılanan şizofreni hastası olduğu ortaya çıktı...

"Çocuk istismarının AKP için saygınlığa engel olmadığını Ensar'dan biliyoruz. Bir kerelik bir şey, büyütülmemesi lazım açıklaması her an gelebilir..."
BLOG

Önümüzdeki 8 Mart'ı da Sağ Salim Görmek İsteyen Kadınlar İçin Kolay ve Pratik Hayatta Kalma Rehberi

ASTROLOJİ

KOÇ (21 Mart - 20 Nisan)

Dış güçler, CHP, soğancılar, geziciler, halciler ve marketlerin ardından ekonomik kriz için suçlanma sırası bu hafta koç burcuna geliyor. Ülkedeki geri zekalı sayısı dikkate alındığında bir süre evden çıkmamanızda fayda var. İnterneti de kapatın... devam...

Ersun Yanal: ''Ülkemizin beka sorunuyla karşı karşıya olduğu bugünlerde futbol konuşmanın...''

Fenerbahçe'nin UEFA Avrupa Ligi'nden elenmesiyle sonuçlanan Zenit maçı sonrası basın toplantısında konuşan Ersun Yanal, ülkenin beka sorunuyla karşı karşıya olduğu bu günlerde futbol konuşmanın çok da doğru olmadığını belirterek 'Vatandaş işsizlikle ve enflasyonla uğraşırken 'Fener'in hali ne olacak' tarzı konuşmaların yapılması ülkenin gerçek gündemine aykırı. ' dedi... devamı...

2019'dan ne bekliyorsunuz?

Kapital 3. Cilt'ten, Aşiretler Raporu'na... 14 Şubat'ta Sevgiliye Hediye Edilebilecek Birbirinden Anlamlı 7 Kitap

Zaytung Zone

''Amaaan şimdi eve gidip kim yemek yapacak?'' şeklinde düşünen takipçilerimizi diğerlerinden bi tık daha fazla seviyoruz, dürüst olalım...

Popmundo: Maceralar

Topraklarının %52’sinin Katarlılara Satıldığı Ortaya Çıkan Yozgat, Yerel Seçimlerde Katar’ın Bekası İçin Sandık Başına Gidecek...

İlk kez başka bir ülkenin bekası için sandık başına gidecek Yozgatlılar, bir anlamda “Katar’ın beka sorunu var mı yok mu?” sorusunun da cevabını arayacak.. devamı...

Fatih'teki Türk Azınlığın Kendilerine Belediye Başkanı Seçmeye Çalıştığını Yeni Fark Eden Suriyeliler Tepkili: ''Siz hayırdır ya?''

İstanbul'un Fatih ilçesinde bir süredir Türk azınlık arasında yaşanan hareketliliğin seçim çalışması nedeniyle olduğu ortaya çıktı. İlçede yaşayan Suriyeli, Afgan ve Iraklı nüfus ise kendilerine haber verilmeden yapılan seçimden rahatsız. devamı...

Halil Sezai... Acı çekiyor...

Blog

Yeni Başlayacaklar ve Sadece ''Neymiş lan bu kadar muhabbeti dönüyor?'' Diye Merak Edenler İçin: Fİ

Ülkede bitmeyecek şeylerden biri de diziler. Biri bitse diğeri başlıyor, bitmeden bile başlıyor (kimisi de daha başlamadan bitiyor). İşte o dizilerden biri de Fİ. Bu ara hem konusu, hem oyuncuları, hem kimi cesur sahneleri hem de ürün yerleştirmenin nasıl yapılmaması gerektiği konusunda adeta ders vermesiyle pek popüler. Henüz izlemediyseniz bile sağdan soldan kesin duymuş, birilerinin instagram story’sinde illa ki denk gelmişsinizdir (Fi izliyor (kalp)).

Lakin bu diğer dizilerden biraz farklı. Bi defa internet dizisi, orada bi ayrılıyor. Bir anda 2 bölüm yayınlanıyor ne bileyim bazen 3, bazen 1… Arka arkaya gelince bi güzel olmuyor değil hani. Konu itibariyle de dansçı bir kızımız ve sanatçı sevgilisinin aşkıyla başlayan, ardından ünlü bir psikiyatristin bunlara dadanmasıyla ilerleyen bir öyküsü var. 

Bu hafta kendi rızasıyla ya da mahalle baskısı sonucu (Aaabi kesin izlemen lazım) başlamayı düşünenler ve düşünmeyip ortamlarda muhabbeti geçerse mal gibi bakmayayım diyenler için Fİ’nin karakterlerine bir göz attık. Azcık da spoiler var ama çok az. Acıtmayacak kadar...


1. DURU (Serenay Sarıkaya)

Bahsettiğimiz dansçı kızın adı Duru. Dans sanat içindir düsturundan vazgeçip şan şöhret peşine düşerek sevgilisini delirten Duru, bir noktadan sonra aklını başına toplayıp adamı (bkz: 2. madde) geri kazanıyor. Misal Newyork’a gidip kendini geliştirmek varken adamı tercih etti falan olaylar olaylar... Ama çocuğu da darlama be kızım. Adam azıcık da olsa senden yaşça büyük ve okuduğun konservatuarda eğitmen. ‘’Bin çik inli bir dinsçi ilicim Diniz’’. Başarılıysan olursun be, dur azıcık kıçının üstünde… Yazık gerçi ne zaman güne güzel başlamaya çalışsa (burada reklam giriyor, Eti yulaflı bir şeyler falan), ‘’oh bunu yedim günüm güzel geçecek’’ dese, günü afedersiniz y****k gibi geçiyor.
 


Duru, şöhret hırsının üstüne kırmızı tüy dikerken...

 

2. DENİZ (Mehmet Günsür)

Yukarıda bahsettiğimiz Duru’nun sevgilisi (Nişanlandılar gerçi). Sayıp sövüp yine de naifliğinden bir şey kaybetmeyen Deniz, sürekli Cemal Süreya tadında yaklaşıyor Duru’ya. Ha merak edenleriniz vardır ‘’neden Deniz için Newyork’a gitmedi Duru?’’ diye. Çünkü efendim Deniz de zar zor yeni bir sanat okulu açtı, onu bırakamadı. Neymiş öğrencilerine söz vermiş. Hayallerini yıkamazmış. Süper davranış da, müstakbel karının hayallerini sallamayıp, öğrencilerin hayallerine kendini siper etmen biraz ne bileyim... Duru’ya hak veresi geliyor insanın. ‘’Popüler olmayacaksın Duru. Kliplerde oynamayacaksın. Anladın mı beni.. kadınım?’’

 
Deniz ‘’s*kicem senin tüyünü de, popülerliğini de güzel kadınım’’ derken...

 

3. CAN MANAY (Ozan Güven)

Hakkında bildiğimiz şeyler ünlü bir psikiyatrist oluşu, öküz gibi zengin oluşu, her yerde eli ayağı oluşu, sürekli kadınlarla cinsel münasebet içinde oluşu ve takıntılı oluşu. Bilmediğimiz ama zamanla ortaya çıkan şeyler ise; ailesini trafik kazasında kaybettikten sonra ruh sağlığı bozulduğu için bir süre akıl hastanesinde yatmış olması (Bir ufak araştırmaya göre de ailesini kendi öldürdüğü).

Bakalım onlar çıkar ilerleyen bölümlerde ama bu Can Manay aşırı su içiyor be dizide. Sürekli bir gluk gluk… Bekliyosun yani içsin de bi konuşsun sinsi diye. Neyse tahmin ettiğiniz üzere bu herif Duru’yu görüp aniden aşık oldu işte. Gitti Duru ve Deniz’in villalarının (Villa alacak para nerden geliyor bunlara bilmiyoz. Ne kadar farklı da olsa Türk dizisi, tabii ki villada köşkte oturacaklar, Beşiktaş’ta 2+1 yüksek giriş olacak değil ya deyip geçiyoruz) yanında villa satın aldı. Efendim Deniz’e alttan alttan sponsorlarla falan sanat okulu açması için yardım etti. Bir yandan da Duru’yu Amerika’ya göndermek için çabaladı ki iki sevgili ayrı düşsün. Duru anladı ama Can Manay’ın yemeye çalıştığı haltı. Bakma, uyanık kız...


Su da mı sponsordur nedir?

 

4. ÖZGE (Berrak Tüzünataç)

Bu kız da Can Manay’a takmış bir gazeteci. Kodu mu oturtur bir hali var. Hayatı sürekli ‘’s*kicem ya’’ edasıyla yaşıyor. Sert, gülmüyor, gülerse de arkasında bi şeyler, bir ima falan vardır kesin. Ayrıca bir de lezbiyen. Öyle de bir durum var. Bununla çalışan patronumsu kişi Sadık Bey de ufaktan Özge'ye aşık oluyor. Bu nerdeyse tiksinecek Sadık Bey’den falan. Kısacası Sadık Bey'in derdi Özge, Özge’nin derdi iş, iş de Can Manay’ın kirli çamaşırları...


- Bayan mı dedin sen?

 

5. SADIK BEY (Osman Sonant)

Can Manay’ın programının yayınlandığı kanalın sahibi ve aralarında bir sır var. Hem düşman hem dost ayağına takılıyor bunlar. Anlamadık neler oluyor ama Sadık Bey’in bi kuyu kazası var açıkçası. Kuyu kazarken gitti lezbiyene de aşık oldu. Zaten pek fazla da diyalogu yok. Net bir adam. Pek gülmüyor bu da.

‘’Özge araştırma bitti dedim.’’ –Yaa Sadık Bey size ne!

‘’Özge bunları yayınlayamazsın’’ –Yaa Sadık Bey yayınlayacağım!

‘’Özge derhal evinden çık, güvenli değil’’ –Yaa Sadık Bey çıkar mısınız evimden!

‘’Özge vs vs yapacaksın’’ – Ya Sadık Bey yapmayacağım.

Genelde iletişimleri de böyle zaten. Buradan da aşk doğarsa Allah belasını versin ya.

 
Takım elbise çok farkettiriyor ya...

 

6. BİLGE (Büşra Develi)

Can Manay’ın ders verdiği okuldan zavallı bir öğrenci kızımız. Başarılı ama elbetteki başına aksilikler gelen cinsinden. Engelli abisine bakmak için çalışmaya çalışan ve aynı zamanda okuluna ağırlık verdiğinden pek de kıpırdayamayan bu kızımız, birkaç talihsizlik sonucunda Can Manay’ın program yaptığı yerde asistan olarak başladı. Anne yok, baba alkolik falan derken kötü bir aile durumuna sahip olan Bilge, ufaktan başına işler alıyor ama henüz ufak olduğundan pek ön planda değil. Zannedersem ileriki bölümlerde daha çok göreceğiz kendisini. Du bakalım...


Bakma sen Harry Potter'da oynayacak hatundum aslında. Neyse...

 

7. ETİ (Tülay Günal)

Bu hanım da Can Manay’ın anladığımız kadarıyla eski bir dostu ve onun her şeyini biliyor. Can Manay’ın götünü toplamaya çalışan bu kadın, dizide sürekli bir uyarı hali içinde. Can böyle yapamazsın, Can sakın öyle söyleme, Can böyle bir şey yapmayacaksın falan… Hani dedik ya Duru Newyork’a gidecekti diye (Can Manay sağladı bunu da), heh işte Can Manay’da bir anda Newyork’da çıkacaktı Duru’nun karşısına sözde. Bak hele. İşte Eti denen kadın engel oldu buna falan. Kadının başka işi yok, bunun için yaşıyor sanki...


İfade hep bu. Bir sonraki “Reis” temalı filmde Emine Erdoğan rolü için rahatlıkla düşünülebilir

 

(Mervously Brüksel'den bildirdi)


facebook'ta Paylaş twitter'a yolla Allah'a havale et

Yorumlar:

Sıradaki Blog İçerikleri:

Sıradaki Haberler:

(12.3.2019)

Mansur Yavaş davasında adı geçen ve AKP'nin 'Saygın bir iş adamı' olarak destek çıktığı kişinin sahtecilikten sabıkalı, çocuk istismarından yargılanan şizofreni hastası olduğu ortaya çıktı...

"Çocuk istismarının AKP için saygınlığa engel olmadığını Ensar'dan biliyoruz. Bir kerelik bir şey, büyütülmemesi lazım açıklaması her an gelebilir..."

Ozan Bilezikçiler, Yazılımcı


Diğer yorumlar ->

(11.3.2019)

MHP Karaman Belediye Başkan Adayı: ''Erdoğan kendi mitingi için 2014 yerel seçiminde ezanı susturdu...''

"Yaa o 2014'teymiş kardeşim. Şimdi olsa o MHP'li başkan bizzat gider kendisi susturur o müezzini. Geçmişe çok da takılmamak lazım..."

İsmail Yusufeller, Esnaf


Diğer yorumlar ->