Zaytung.Com Zaytung.Com
Zaytung
Uzun uzun yaz
FOTOHABER

İmzalanan protokolle ''hacı robot''ların 7 olan Kabe etrafında dönme sayısı 10'a yükseltildi...

-> Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Mehmet Görmez açıklaması: ''Hocamızın arkasındayız...''
-> Sansür meselesini, sansürü mesele edecek herkesi tutuklayarak ya da işten atarak çözen Türkiye dünyaya parmak ısırtıyor...
-> Artarak devam eden Hero gözaltılarından dolayı Kahramanmaraş'ta halk tedirgin...
-> Malatya Kayısı Festivali'nde en büyük ilgiyi yine seyyar tuvaletler gördü...
-> Eda Erol cephesinde fırtına öncesi sessizlik...
SİNEMA

Dunkirk (Yeri geldiğinde iyi kaçabilmek de bir destandır...)

Zaytung Zone

Kavanozda limonata sezonumuz açılmıştır! Az kaldı yakında ayrana da fesleğen falan koyarız. Hep para tuzağı işte bunlar, en sevdiğimiz şey...

DERGİ
HALKIN SESİ

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Almanya'yı çözdü: ''Hasbelkader zengin olmuşlar...''

"Dedi ve tesadüfen oluşmuş Mercedes'ine binerek uzaklaştı..."
BLOG

Kaçıranlar ve Yeniden Boynuzlanmak İsteyenler İçin: Eski Sevgiliye Bir Şans Daha Vermek...

VİDEOHABER

Başbakan Binali Yıldırım, İstanbul'da yaşanan sel felaketiyle ilgili son durumu aktardı...

SPOR

Fatih Terim'in Daha Önce Hiç Mekan Basma Haberiyle Gündeme Gelmediğini Fark Eden Türkiye Şaşkın: ''Nasıl ya? Böyle bir şey ilk kez mi oluyor?''

Milli Takımlar Teknik Direktörü Fatih Terim'in dün gece Çeşme'de bir mekanı damatları ve korumalarıyla birlikte bastığı yönündeki haberler, Terim adının daha önce hiç mekan basma haberiyle gündeme gelmediğini fark eden Türkiye'de şaşkınlıkla karşılandı. devamı...
KİTAP

Minimum Eforla Maksimum Prim Sağlayan 6 Oldukça Kısa Kitap

ASTROLOJİ

KOÇ (21 Mart - 20 Nisan)

LYS'ye giren Sevgili Koçlar, sonuçların açıklanmasıyla birlikte kendinizi Karabük, Yozgat, Kırıkalle ve Sakarya'nın aslında o kadar da kötü yerler olmadığına ikna etmeniz gereken bir döneme giriyorsunuz. Şimdiden Allah kolaylık versin... devam...

Lan bu gene mi tatile çıkmış?

Bodrum Belediyesi, Kalan Son Turistlerin de Kaçmaması İçin Önlemleri Artırdı: İlçenin Etrafına Mayın Döşeniyor...

Ege Denizi'nde meydana gelen deprem ve devam eden artçı sarsıntılar nedeniyle tatilcilerin hızla terk ettiği Bodrum'da belediye turizmdeki kan kaybına dur demek için harekete geçti... devamı...

Olmayan Yaz Okulu ve Stajı Ailelerine Varmış Gibi Gösteren 617 Öğrenci, Sabah Saatlerinde Yapılan Operasyonla Memleketlerine Gönderildi...

İstanbul Emniyet Müdürlüğü'nün bu sabah şehrin 16 noktasında eş zamanlı olarak düzenlediği operasyonla, memleketlerine gitmemek için olmayan yaz okulu ve stajı bahane eden 617 üniversite öğrencisi kıskıvrak yakalandı...devamı...

Overwatch Open Division Turnuvasının Detayları Açıklandı...

Tek-tip ve Bedelli Askerlikle İlgili Gerçekten Çok Önemli Bazı Gelişmeler Oldu

Spor

Dev Derbi Öncesi Her İki Takımda da Moraller Yüksek: ‘‘Bizim maaşlar dolar, euro falan hep…’’

Bu pazar oynanacak Fenerbahçe - Galatasaray maçı öncesi her iki ekipte de moraller yüksek. Geçtiğimiz bir kaç hafta içinde Dolar ve Euro'daki müthiş yükseliş sayesinde maaşlarını ansızın katlayan futbolcu ve teknik heyetlerde yüzler gülerken, basına açık olarak gerçekleştirilen son antremanlarda da neşe hakimdi...

Fenerbahçe basına açık çalıştı

Ev sahibi Fenerbahçe’nin son taktik antrenmanı Samandıra Tesisleri’ndeydi. Basına açık gerçekleştirilen antrenman, futbolcuların sık sık gazetecilere dönüp “Abi nooldu euro şimdi?” sorularına sahne olurken, alınan her yanıtta moraller daha da yükseldi. Lig'de sıkıntılı günler geçiren Teknik Direktör Dick Advocaat da, geldiği günden bu yana ilk kez bu kadar mutlu göründüğü antremanın sonunda “Ya valla en gergin maç olacak dediniz ama neyin gerginliği ya? Çıkıcaz 22 futbolcu, 2 teknik adam topumuzu oynayıp muhtemelen o 90 dakikada biraz daha zenginleşip dönücez soyunma odamıza ahaha” sözleriyle maça dair beklentilerini aktardı.

Galatasaray’da da yüzler gülüyor

Galatasaray cephesinde de son antrenman yine hayli renkli geçti. Kadıköy deplasmanına genelde uzun yıllardır galibiyet alamamanın gerginliği içinde sıkı bir şekilde hazırlanan futbolcular bu kez beşe iki ortada sıçan oynayarak ısınırlarken, “Böyle tadı olmuyo ya, topu kapan 1.000 euro kazansın bari” kararının ardından derbi hazırlığına yakışır şekilde ter döktüler.

Uzun yıllardan beri olduğu gibi yine takımdan ayrı düz koşu yapan Hamit Altıntop ise, koştuğu mesafe ve hız baz alındığında Usain Bolt’un ardından ‘dünyada koşarak en çok para kazanan sporcu” sıralamasında 2.liğe yükseldi. Fenerbahçe’ye başarı dileklerini toplu halde gönderen Galatasaraylılar, Sabri’nin “Valla derbiler her zaman 3 ihtimallidir… Bi dakika ya 3.3978 olmuş galiba şu an” sözleriyle antrenmanı neşe içinde noktaladı.  


facebook'ta Paylaş twitter'a yolla instela'da paylaş Allah'a havale et

Sizin Yorumlarınız:

Sıradaki Haberler:

(21.7.2017)

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Almanya'yı çözdü: ''Hasbelkader zengin olmuşlar...''

"Dedi ve tesadüfen oluşmuş Mercedes'ine binerek uzaklaştı..."

Caner Bilezikci, Berber


Diğer yorumlar ->

(14.7.2017)

''Cemaatlerin denetlenmesi'' önerisinin, Darbe Komisyonu raporundan son anda gizlice çıkarıldığı ortaya çıktı...

"Bu adamların içinde bir çakallık olmayan son işi 2008 yılındaki kapalı alanlarda sigara içme yasağıyla ilgiliydi sanırım. En azından benim bildiğim bi katakulli yok o işte..."

Gürkan Canaplar, Büfeci


Diğer yorumlar ->